23.4.14

Naar Australië — Sydney

Na mijn trip door het Australische landschap ben ik terug toegekomen in Sydney, waar ik mijn kampeerwagen terug moet afzetten. Maar er is ook nog tijd om de stad te bezoeken.

En wat kan je zoal doen in Sydney? Als het goed weer is kan je naar het strand gaan. Bondi Beach is een bekend strand. Ik ben iets zuidelijker naar Maroubra Beach gereden. De stranden in Sydney staan bekend als uitstekende plaatsen om te surfen, en als je in het water gaat kan je de kracht van de golven voelen.


Maroubra Beach

Je kan ook een van de vele boten nemen die rondvaarten doen op de haven. Er is keuze genoeg—het moeilijkste deel is misschien wel er voor zorgen dat, nadat je betaald hebt,  je de juiste boot neemt.

En wat kan je dan doen op de boot? Foto’s nemen natuurlijk! Zoals het klassieke zicht op de brug en het operagebouw.


Of van andere boten.


En deze keer is het geen staalblauwe hemel op de achtergrond, maar een constant veranderende wolkenhemel.


Een mooie dag om de trip naar Australië af te sluiten.

Groetjes,
Roeland

1 opmerking: